Informacje Rady Rodziców
Przypominamy o uchwalonych w roku szkolnym 2018/2019 zasadach finansowych wprowadzonych przez Radę Rodziców.
- Rozdzielenie budżetów wpłat na Radę Rodziców dla klas 1-3 oraz klas 4-8.
- Klasy 1-3 i 4-8 mają inne potrzeby, ponadto zazwyczaj rodzice klas 1-3 chętniej dokonują wpłat na Radę Rodziców. Sprawiedliwszym rozwiązaniem jest podział środków na dwa odrębnie zarządzane budżety.
- Budżet wpłacony przez daną klasę zostanie podzielony na 2 części. 75% wpłat trafi do budżetu ogólnego, którym będzie dysponować Rada Rodziców, zaś 25% wpłat zostanie zwróconych klasie, na realizację własnych potrzeb.
- Zwrot dokonywany będzie w miesiącu maju lub czerwcu na podstawie wniosku przedstawiciela Trójki Klasowej złożonego najpóźniej do 15.06.2019. Wniosek (Załączniku nr 4 do Regulaminu Rady Rodziców na stronie szkoły, zakładka „Dla rodziców”) należy złożyć w sekretariacie. W przypadku, gdy klasa nie wystąpi o zwrot środków za dany rok szkolny, wszystkie pieniądze przechodzą do dyspozycji Rady Rodziców, jako pozostałość bilansowa na kolejny rok szkolny lub do rozdysponowania na zakończenie roku.