Kompetentne i kreatywne dzieciaki w Gminie Halinów
W okresie wrzesień – grudzień 2023 realizujemy projekt „Kompetentne i kreatywne dzieciaki w Gminie Halinów”. Uczniowie realizują zajęcia rozwijające kluczowe kompetencje: matematyczno-techniczne, językowe.
Prowadzimy zajęcia: matematyka i język angielski dla opornych i dla ciekawych, zajęcia przyrodnicze, teatralno-językowe, muzyczno-językowe, techniczne: gotowanie i szycie.
Kolorowo i geometrycznie w 2a
Uczniowie klasy 2a na unijnych zajęciach matematycznych zafascynowali się układaniem kompozycji z figur Tangramu.
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
Zajęcia językowo – taneczne dla klas IV i V
W dniach 13 – 14 listopada 2023r. w hali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Halinowie odbył się Turnieje Koszykówki Dziewcząt i Chłopców z klas IV-VI o Puchar Burmistrza Halinowa. Rozgrywki uświetniały występy zespołu tanecznego dziewcząt z klas IV i V. Dziewczęta podtrzymywały energię kibiców podczas przerw, tak aby w czasie kolejnych meczów tak samo mocno zagrzewali drużyny do walki.
Zespół taneczny – klasa IV: Aleksandra Chabiera, Natalia Kurchan, Zuzanna Kwiatkowska, Nikola Lewandowska, Barbara Niezgoda, Weronika Nożewska, Maja Roguska, Małgorzata Sadowska, Anna Stefaniak, Iga Szałas, Amelia Szpetnar, Anastazja Szylar.
Zespól taneczny – klasa V: Zofia Błaszczyk, Laura Budny, Stefaniia Dubrova, Valeriia Dychko, Maria Kierat, Aleksandra Krawczyńska, Natalia Kuć, Gabriela Łabędź, Maria Opałka, Aleksandra Rogala, Wiktoria Rogowska, Julia Samojło, Nikola Siwczuk, Aurelia Stelmach, Barbara Toborek, Joanna Wielądek, Oliwia Poniecka, Pollina Borowska
Magdalena Lesiak
- cheerleaderki
- cheerleaderki
- cheerleaderki
- cheerleaderki
- cheerleaderki
- cheerleaderki
Zajęcia teatralno-językowe
Miłośnicy teatru i języka angielskiego spotykają się w każdy czwartek, by przygotować program artystyczny poświęcony K. I. Gałczyńskiemu. Doskonalą swe role, poznając twórczość „Srebrnego Konstantego” oraz słówka i tekst kolędy w języku Shakespeare’a. Nasz spektakl już w grudniu.
Marlena Pilarska
- Gałczyński i Szekspir
- Gałczyński i Szekspir
- Gałczyński i Szekspir
- Gałczyński i Szekspir
- Gałczyński i Szekspir
- Gałczyński i Szekspir
Kreatywna Matematyka
Dziś dla odmiany trochę plastyczno – matematycznie ( kartki i domki 3d) oraz gry rozwijające logiczne myślenie. Jak widać matematyką też można się bawić.
Agata Sokołowska
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
Kreatywna Matematyka to połączenie matematyki z plastyką
Królowa nauk niestety nie jest lubiana przez uczniów, a szkoda bo rozwija kreatywne myślenie, uczy logiki, wyposaża w przydatne w życiu umiejętności. Nauczyciele, którzy badają, ankietują poziom zainteresowania uczniów matematyką, czy też poziom chęci uczenia się tego przedmiotu z reguły z przerażeniem patrzą na wyniki ankiet. Stąd pomysł na przełamywanie uczniowskiej awersji do matematyki – zajęcia o nazwie Kreatywna Matematyka. To połączenie matematyki z plastyką, połączenie matematyki z życiem codziennym, zastosowanie matematyki na co dzień.
Agata Sokołowska
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
- Kreatywna matematyka
„Wiem co jem, wiem jak jem” – zajęcia projektu unijnego
Jak przygotować posiłek? Czy w kuchni można uczyć się matematyki? Czego można dowiedzieć się z etykiet umieszczanych na produktach spożywczych? Odpowiedzi na te pytania znają uczestnicy zajęć „Wiem co jem, wiem jak jem”, którzy dzielnie zgłębiają swoją wiedzę i umiejętności kulinarne. Rozwijają również umiejętność pracy w grupie, planowania oraz właściwego przygotowania i porządkowania stanowiska pracy.
- projekt
- projekt
- projekt
- projekt
- projekt
- projekt
- projekt
- projekt
- projekt
Matematyczne zajęcia unijne w klasie 2d
Dzięki dotacji unijnej w ramach projektu „Kompetentne i kreatywne dzieciaki w Gminie Halinów. Wsparcie uczniów i nauczycieli Szkoły Podstawowej w Halinowie i Okuniewie” uczniowie klasy 2 d mają 12 dodatkowych godzina zajęć matematycznych w pierwszym półroczu roku szkolnego 2023/2024. Dwie grupy dzieci raz w tygodniu doskonalą swoje umiejętności matematyczne, rozwijają umiejętność uczenia się i współpracy.
- 2d
- 2d
- 2d
- 2d
- 2d
- 2d
Matematyczne zajęcia unijne w klasie 2a
Dodawanie i odejmowanie liczb z przekroczeniem progu dziesiątkowego sprawia dzieciom pewne trudności. W zabawie jednak wszystko jest łatwiejsze. Do naszej zabawy wykorzystaliśmy foremki od jajek, które pomogły nam zwizualizować działania.
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
- 2a
Roztańczona przerwa w klasach I-III w ramach „Tygodnia Dobrych Relacji”
W piątek 27 października na długiej przerwie uczennice klas IV z zespołu tanecznego miały okazję zaprezentować poznane układy choreograficzne przed publicznością z klas I-III. Dzieci miały okazję potańczyć i nabrać energii na resztę dnia. Roztańczona przerwa to doskonały sposób na integrację społeczności szkolnej, a także na pomysłowe spędzenie wolnego czasu między zajęciami.
Tancerki: Aleksandra Chabiera, Natalia Kurchan, Zuzanna Kwiatkowska, Nikola Lewandowska, Barbara Niezgoda, Weronika Nożewska, Maja Roguska, Małgorzata Sadowska, Anna Stefaniak, Iga Szałas, Amelia Szpetnar, Anastazja Szylar, Hanna Świętochowska.
Zajęcia językowo – taneczne dla klas IV odbywają się w ramach projektu „Kompetentne i kreatywne dzieciaki w Gminie Halinów. Wsparcie uczniów i nauczycieli Szkoły Podstawowej w Halinowie i Okuniewie”.
Prowadząca: Magdalena Lesiak
- Dbamy o Relacje
- Dbamy o Relacje
- Dbamy o Relacje
- Dbamy o Relacje
- Dbamy o Relacje
Szlifujemy kluczowe kompetencje: umiejętność posługiwania się językiem angielskim.
- Projekt
- Projekt
- Projekt
- Projekt
- Projekt
„Wiem co jem, wiem jak jem”
We wrześniu rozpoczęliśmy zajęcia „Wiem co jem, wiem jak jem” realizowane w ramach projektu Kompetentne i kreatywne dzieciaki w Gminie Halinów. Na zajęciach uczniowie zdobywają wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne dotyczące zdrowego stylu życia i prawidłowego żywienia. Uczestnictwo w warsztatach daje uczniom możliwość samorealizacji, poszerzania własnych horyzontów, łączenia teorii z praktyką. Otwiera drzwi do rozwijania kompetencji kluczowych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych a także kompetencji społecznych.
- Kompetentne i kreatywne
- Kompetentne i kreatywne
- Kompetentne i kreatywne
- Kompetentne i kreatywne
- Kompetentne i kreatywne
- Kompetentne i kreatywne