Erasmus+ Raport November 2019
Raport November 2019
Zespół nauczycieli i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Halinowie przy aktywnym wsparciu i pomocy Pani Dyrektor zrealizował poniższe punkty programu: |
- Został przygotowany comiesięczny raport z działań projektowych i przesłany do szkoły koordynującej w Rumunii.
- Grupa uczniów zaangażowanych w realizację projektu „3E – Experience the Enthusiasm of Entrepreneurship” wzbogaciła ekspozycję „Erasmus+Corner” w głównym holu szkoły, dopinając kolejny produkt – „3-E FLYER”. Broszura promującą projekt została opracowana przez szkołę z Sycylii.
- Grupa uczniów przygotowała w formie barwnego komiksu The photo Story of the beginnings of our project pod kierunkiem nauczyciela informatyki, p. D. Bębnowicz i koordynatora p. K.Tulewicz.
- Nauczycielka j. angielskiego, p. M. Rudnik przeprowadziła w klasie siódmej lekcję języka angielskiego na temat ochrony środowiska i jego zasobów.
- Koordynator projektu, p. K. Tulewicz przeprowadziła zajęcia w języku angielskim z grupą uczniów zaangażowanych w jego realizację, na których mówiliśmy na temat cech osobowych ważnych dla przyszłego przedsiębiorcy.
- Wszystkie materiały projektowe były na bieżąco umieszczane na stronie szkoły przez p. dyrektor, L. Kołakowską.
- Opublikowaliśmy materiał dotyczący działań w projekcie na stronie gminy.
- Zgodnie z ustaleniami koordynatora został opublikowany na łamach gazety regionalnej „Co słychać?” artykuł informujący społeczność lokalną o realizacji projektu.
- Podczas cyklicznych spotkaniach projektowych:
- Przygotowaliśmy się do udziału w Kiermaszu bożonarodzeniowym, który w naszej szkole jest organizowany w grudniu każdego roku.
- Pracowaliśmy nad przygotowaniem prezentacji multimedialnej „Moja szkoła, moje miasto, mój kraj”; został zebrany bogaty zbiór zdjęć.
- Powstał „Erasmus+ corner” dla kadry pedagogicznej, gdzie nauczyciele na bieżąco mogą zapoznać się z bieżącymi działaniami w projekcie.
- Przekazaliśmy uczniom i rodzicom ankiety do wypełnienia. Ankiety zostały przygotowane przez szkołę hiszpańską.
- Partnership Agreement – finalnie przygotowany i przesłany do szkoły koordynującej.
- Został zaprowadzony dodatkowy dziennik projektowy na potrzeby księgowości Erasmus+.