Erasmus+ Raport November 2019

erasmus logo male Raport November 2019

Zespół nauczycieli i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Halinowie przy aktywnym wsparciu i pomocy Pani Dyrektor zrealizował poniższe punkty programu:

  1. Został przygotowany comiesięczny raport z działań projektowych i przesłany do szkoły koordynującej w Rumunii.
  2. Grupa uczniów zaangażowanych w realizację projektu „3E – Experience the Enthusiasm of Entrepreneurship” wzbogaciła ekspozycję „Erasmus+Corner” w głównym holu szkoły, dopinając kolejny produkt – „3-E FLYER”. Broszura promującą projekt została opracowana przez szkołę z Sycylii.
  3. Grupa uczniów przygotowała w formie barwnego komiksu The photo Story of the beginnings of our project pod kierunkiem nauczyciela informatyki, p. D. Bębnowicz i koordynatora p. K.Tulewicz.
  4. Nauczycielka j. angielskiego, p. M. Rudnik przeprowadziła w klasie siódmej lekcję języka angielskiego na temat ochrony środowiska i jego zasobów.
  5. Koordynator projektu, p. K. Tulewicz przeprowadziła zajęcia w języku angielskim z grupą uczniów zaangażowanych w jego realizację, na których mówiliśmy na temat cech osobowych ważnych dla przyszłego przedsiębiorcy.
  6. Wszystkie materiały projektowe były na bieżąco umieszczane na stronie szkoły przez p. dyrektor, L. Kołakowską.
  7. Opublikowaliśmy materiał dotyczący działań w projekcie na stronie gminy.
  8. Zgodnie z ustaleniami koordynatora został opublikowany na łamach gazety regionalnej „Co słychać?” artykuł informujący społeczność lokalną o realizacji projektu.
  9. Podczas cyklicznych spotkaniach projektowych:
    • Przygotowaliśmy się do udziału w Kiermaszu bożonarodzeniowym, który w naszej szkole jest organizowany w grudniu każdego roku.
    • Pracowaliśmy nad przygotowaniem prezentacji multimedialnej „Moja szkoła, moje miasto, mój kraj”; został zebrany bogaty zbiór zdjęć.
  10. Powstał „Erasmus+ corner” dla kadry pedagogicznej, gdzie nauczyciele na bieżąco mogą zapoznać się z bieżącymi działaniami w projekcie.
  11. Przekazaliśmy uczniom i rodzicom ankiety do wypełnienia. Ankiety zostały przygotowane przez szkołę hiszpańską.
  12. Partnership Agreement – finalnie przygotowany i przesłany do szkoły koordynującej.
  13. Został zaprowadzony dodatkowy dziennik projektowy na potrzeby księgowości Erasmus+.
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (3 votes cast)
Erasmus+ Raport November 2019, 10.0 out of 10 based on 3 ratings



Powrót do strony głównej