Wyniki Szkolnego Konkursu „Napisz Ikonę”

W grudniu został rozwiązany konkurs plastyczny, którego celem było popularyzowanie sztuki sakralnej oraz przypomnienie młodzieży, że twórczość plastyczna może być ściśle związana z modlitwą i natchnieniem Bożym.
Konkurs adresowany był do uczniów klas IV–VIII szkoły podstawowej. Zadaniem konkursowym jest namalowanie Ikony z wizerunkiem Świętego lub Anioła.

Z prac które napłynęły do organizatorów konkursu wybrano 44 Ikony, które spełniały kryteria zawarte w regulaminie konkursu i te prace można podziwiać na wystawie w łączniku między budynkiem B i C.
Laureaci Wiecej »

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.9/10 (9 votes cast)



Co oznacza „zrównoważony rozwój”?

W listopadzie uczniowie klas ósmych w ramach programu unijnego Erasmus+ zajęli się pojęciem zrównoważonego rozwoju z zakresu ekologii. Uczniowie poznali sposoby gospodarowania naturalnymi zasobami, które zapewnia Matka Ziemi, poszerzyli też swoją wiedzę na temat organizacji proekologicznych. Młodzież dowiedziała się, że środowisko naturalne jest podstawą zrównoważonego rozwoju i dlatego tak ważna jest jego ochrona, mająca na celu umożliwienie przyszłym pokoleniom korzystanie z jego naturalnych zasobów. Na podsumowanie trzygodzinnych zajęć języka angielskiego uczniowie przygotowali plakaty zachęcające kolegów i koleżanki do ochrony zasobów środowiska naturalnego. Hasła zamieszczone na plakatach zostały opracowane w języku angielskim i uatrakcyjnione kolorowymi rysunkami. Prace uczniów można podziwiać na szkolnej gazetce na I piętrze w budynku C.
NAUCZYCIEL JĘZ. ANGIELSKIEGO: M. Rudnik

Wiecej »

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.6/10 (10 votes cast)



Niezwykła lekcja wychowania fizycznego

Dnia 5 grudnia 2019 r. klasy 4a i 4b w ramach wyjazdu mikołajkowego uczestniczyły w niecodziennej lekcji w-fu w parku trampolin w Warszawie. To idealne miejsce na połączenie sportu i rekreacji w nowoczesnym wydaniu. W ogromnej przestrzeni Hangaru 646 czekało na uczniów wiele atrakcji: trampoliny, tory przeszkód, basen z gąbkami, gry zręcznościowe na trampolinach, strefa gladiatorów, zjeżdżalnie. Każde z miejsc było wyjątkowe, gdyż gwarantowało nie tylko wysiłek fizyczny, ale i świetną zabawę.

Nad bezpieczeństwem czwartoklasistów czuwali instruktorzy, którzy dokładali wszelkich starań, aby zajęcia odbywały się w przyjaznych i bezpiecznych warunkach. Ta niesamowita, pełna wrażeń lekcja, z pewnością pozostanie na długo w pamięci dzieci.
Wychowawcy klas: A. Ludwiniak, A. Mazur

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 6.2/10 (9 votes cast)



Strona 1 z 11